tisdag 17 maj 2011

tiny tajny home ;D

Hallå ;)



Här sitter ja o hojtar en snabbis :)
Blir hämtade av mamma när lillkott kommit hem, för hon ska va barnvakt åt Fabelito en sväng o undra om vi ville me på playdate :D
Kan man ju inte tacka nej till, när man bara sitter hemma o längtar efter alla andra ;)






Gick förbi hos Angelica en snabbis igår.
För att tycka så mkt om varandra, blev ja förvånad över hur hon bodde!
Hon har ju nyss flyttat in o vi va aldrig förbi i de förra plejset (vi va ICKE välkomna haha)
Så såg vi hur de såg ut innan renovering, helt tomt, så såg vi hur de såg ut under tiden de renovera (ruggit såntdär) ;D o så igår va hon klar...

LOVELY!

Jag ville ha alla hennes saker o de va så fint.
Tomt, ljust o luftigt..
Precis allt som vi inte har (blev ja avundsjuk där?)
Hahaha, vi BOR fint, vi me, men...
De e just alla saker!
De e saker jag älskar, o de e saker jag vill ha, o de e saker ja TYCKER ja behöver...
Men de e saker överallt...
O efter o ha sett hur fräscht de såg ut hos henne, så insåg jag en sak..

Jag måste rensa!

Nackdelen e att de ja vill rensa bort, de e ungarnas saker :S
O så får man ju inte göra *suck*
Så, vi måste flytta!!!
Bo stort o bygga ut *skrattar högt*

Så vårt ljusa luftiga graciösa hem, de får läggas på hyllan ett tag till ;P
Nu hålls ja me en konservurk här, o de ska limmas så ja måste gå :)

Ha en underbar dag ut i regnet!

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^