söndag 22 maj 2011

GÄÄÄÄSP!

Aa, seriöst gäspar ja käken ur led...
Bakis som en gris efter en lyckad kväll ;)

Fyllde ju år förra helgen o firade de i går.
Ingen kom, så ja satt ensam o funderade på vart ja skulle ta vägen på kvällen o hur ja skulle bete mig efter ett kalas som ingen KOM på!

Då kom de folk *love*

Jag hade jättekul o skrattade hur mkt som helst, dansade mig trött o drack som om de inte fanns en morgondag!

Det kom en morgondag!

Idag!

Idag är ingen bra dag, för, jag kan ha tagit sju groggar för mycket igår o JÄVLAR va ja fått lida fört ;P
Våga knappt röra mig förut, för ja trodde ja fått blödande magsår o ville kräkas av att bara andas...
De vart värre ju mer dagen gick, så när musan sov middag, då sov mamma middag!
*pheew*

Funderade starkt på o bli nykterist, tes ja insåg att öl e gott (även om TANKEN på de idag, får mig att rysa) o jag vill inte ge upp de, men...
Kanske kunde ta de lite lugnare nästa gång ;)

Till alla som kom hit igår, vill jag säga Tack *sänder mentala rosor*
O till den härliga efterfesten (som höll på tes halv fem) vill jag också säga Tack ;D

Hahaha ja hade UBER kul *glad* o ja kände mig inte så gammal (som jag gör just precis nu) o jo, ja e jätteglad att J övertalade mig att följa me, å de va värt o lida för idag tycker ja nog ;D

Fotona ja lova e fortfarande inte inlagda i datorn (så gåre om man skaffat sig en telefon me en tråkig kabel o sånt där) så ja kan inte visa nån, men ja har klippt mig en liten lugg o DE har ja kort på :)



Jag e nöjd, även om de känns konstigt att inte få me ALLT hår i tofsen ...
(vet seriöst inte varför ja skrev de där, de va ju så totalt ointressant) :O

Åh, ja funderar på om de hänt nå mer spännande...
JO!
Ja fick presentkort på panduro när ja fyllde o ja handla lite smått o gott, b.l.a en TOKSÖT stämpel... (spännande sajaju!!!)
Den har ja ju inte HELLER nån bild på, men....
Ja ska fan gå o ta ett kort nu, o så nästa gång, när ja orkar pula in foton i datorn, DÅ ska ni få se...


Känner att allt ja skriver e ungefär lika intressant som att sitta o titta på en sten, så ja lägger ner, ja lägger mig o ja ... ja ska drömma om va kul ja haft o vad lyckligt lottad ja e som har er, mina vänner, beundrare o min fina familj *LOVE*

PUSS å gonatt folks!

X O X O


1 kommentar:

  1. tack själv, det superduper kuuul :D Jag mådde lite som utsketet äpplemos jag me igår... ;)

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^