torsdag 12 januari 2012

färg ÖVERallt

Tjo :D
Ja ja vet, skäll inte, de va inte igår ja va inne å skrev *shame on me* men ja har HAFT mkt å göra då!
Har skaffat mig en crosstrainer o e inte alls så duktig på o motionera som ja trodde ja skulle va xD
Men ja tränar ^^

Undrar oxå om ja blitt sockerberoende efter julen *kliar huvet*
Både ja o musbus letar sött i skåpen om vi går hemma på, tur för oss att vi inte e hemma förrns sex på vardagarna haha.

I förrgår när ja gled förbi spegeln på jobbet så kände ja mig verkligen TRIST!
Ni vet sådär grå, dammig, tråkig o ... aah fan, transparent! (och de beror INTE på min obefintliga solbränna nej) å så hade ju Sandra o ja vatt ute på helgen (därav bakfyllan i förra inlägget) o hon hade kamera me, så ja fick se bilderna...

SUCK! Mitt ljusa hår (kolla här under, visst ser de blont ut!?)



I hennes kamera (som råkar inneha en blixt) va mitt hår mest pissgult o skevt, inte alls tjusigt!
O sanninge är att ja HAR stört mig ett ta påre.
(traslet, slitenheten å "ostbåge-färgs-skiftningarna")

Så ja bestämde mig för o färga om, färga nytt ;)
Lämnade ett blommogram o på vägen tebax köpte jag en Härligt Röd.
La musan på kvällen o körde igång. 21.36 va de klart.

Såg ut ungefär som när man målat me en dålig tuschpenna på skrovligt papper, sen spillt vatten FLÄCKVIS över't.
Tack, underbara kväll, för att just DU kan va så överjävlig! xD

Haha, bara å slita på sig lite kläder o rusa te MAXI (som tack o lov har öppet te tio)
Köpte en ny, o de vart såhär ;)


Jag måste säga...

Ja e nöjd ;) hahaha
Men om några dar e de nog tröttsamt, så ja njuter tes ja mår illa ;)

Igårkväll va ja på kurs :D
Eller...
Kurs va de väl inte heller, utbildning kanske man säger?
Iallafall har jag fått denhär *glad*



Ja hade jättetrevligt o de känns väldigt peppande nu.
Ja längtar som FAN!

Eller ajuste ja, ja har inte visat detta?




Känns tokmalligt, felstavning te trots (o de e här mina vänner från fb känner igen fotona, och ja, ja erkänner! Bilderna från fejsan som ja skickat upp me mobilen kommer ja använda i hela detta inlägg) hahaha
Bara för ja har så tokspännande liv ;D

Men visst e de kul? *tycka*

Andra kvällar när ja vatt uttråkad, har ja hittat på lite annat :D
Som detta.



Den e inte så tjusig nej, men ...
Aj like it better nu *gilla*



Vill hellst ha stämplar me stora (alltså HÖGA) bokstäver, men har inte hittat, så ja gissar att ja får använda schabloner, för ja vill ha text i ljust grått över den nedersta lådan, nå fint motiv på mittenlådan o så krumelurtext på översta ^^

Att bilden e så sketet taget, e för att de va
1) taget me min mobilkamera.
2) de va kväll = mörkt ute
3) Lampan som faktist lyser på byrån, sitter fast vid mitt pysselbord o mellan det o byrån står *tadaaa* crosstrainern ;)

Men snygga knoppar va?
Ja ÄLSKAR dem!

Jahopp, va händer mer?
Nya avsnitt av toksexiga vampyrer har kommit ut, så ja glor så mkt ja kan på dem (eller ja, när ja inte e så trött så ja vill kräkas o har TID!) o så nu, ikväll, så tog ja o satte mig hos er en sväng medans grundfärgen torkar på mitt köksbord ^^



För ja o Molly gick vilse i kumla en stund, innan vi hitta te FLÜGGER FÄRG ;)
(Tack Millapill som lärt mig få upp : på U'et, dvs Ü hahahaha)

Mitt bord blir INTE klart ikväll, så bild kommer en annan dag ;)
MEN *surprise, surprise* bordet blir ikke vitt :D

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^