tisdag 24 januari 2012

diTTan o daTTen

Hallå där ute :)
De va ett tag sen o ja har vatt SÅ sjuk.
De visa sig vara halsfluss delux men inte gick ja te doktorn...
Inte förrns ja sovit dygnet om i nästan en vecka för o få bort febern, DÅ kom ja iväg.
Penicillin o så vatt ja bra ;D

La in foton från mobilen o insåg att de va TOMTAR i min telefon!!?
Hur längesen skrev ja, tänkte ja, tes ja insåg att sist tog ja bilderna från mitt fb album ;)
Kommer faktist inte ihåg va ja skrev då (förutom att ja färga mitt hår o måla mitt köksbord, så låt oss börja me de :D

Håret vart ju rött (yes, mobilbild, så ursäkta kvalitén)



De va jättekul o gö frisyrer me (en dag, sen vatt ja ju sådär sjuk)



Sen trötna ja o nu e mitt hår mörkbrunt xD
De har ja inge foto på, men jag gillart o tycker det är vackert!

Bordet fick denhär färgen o jag ÄLSKART!!!




Ja menar KOLLA va finte de blev.
Som en härlig vårkaramell lyser de upp hela köket *love*

Jaha, sen hitta ja foton från nyår :)
Åkte ju me kottsen te Ullstrump o hennes familj.
Käka god middag, drack prinsesschampange (tror de va typ äppelcider i en stor pommacflaska me prinsessorna från Disney på bild haha)
Tyvär vart mina bilder så mörka, men lite kort kan ni få :D



Här e jag, tjusig å kammad ^^



Här e musbus APSTOLT för hon får ha kusin Oskar i knät *love*



Mina nya halsband kom precis innan nyår så ja invigde det ena (en glasspinne "take a bite")



Middagen va UNDERBAR (tack, både Ulle o Bosse) dukad me tokroliga o tjusiga papper/plast servis o bestick från Lagerhaus tror ja, men mina foton vart så mörka så de gick inte o se nå :S
Men Ulle tog kort på efterrätten samtidigt som ja, o hon hade blixt å då gick de ^^



Å här e hon o ja *LOVE*

Tråkigt me så gryniga bilder, tur att en del går o rädda genom o ljusa upp dem på datorn (därav e några svartvita, för de vart så gryniga när de va färg o ja gjorde så)

Ja, å på tal om nyår så hitta ja ett par ASFRÄCKA skor på myrorna som ja ville ha te den kvällen (vilket ja inte hade, för ja frös o tog stövlar)
Å de ser ut såhär *GILLA*



Har kanske visat bilden förut (iaf på facebook)
Så kom Molly häromdan (aah, hon är lovely, tillome mina strumpor i haha)




Hon hade sett när ja prova dem o de va "SÅÅÅÅ VACKRA mamma, ellehur, SÅÅÅÅ VACKRA!"
Skorna kosta bara 100 spänn o de e ju SÅÅÅÅ VACKRA så ... japp, värt ^^

Nåt som INTE kostar 100 spänn e tapeterna från PIP studio, o ja VET att ja visat massa tjus här, men KOLLA denna!!!!!



Tänk om ja hade ett hus, så skulle ja ha ett vlitt eller väldigt ljust krämfärgat sovrum, en UNDERBAR sänggavel över min flashiga härliga säng (som ja ju då självklart köpt när ja köpt mitt hus *host host*) o DÄR, snett över den, DÄR skulle ja ha den här *ÄLSKA*

Innan ja sparat ihop te min drömvilla, får ja dona i vårt pygméhem på bästa sätt.
Satte upp en liten fondvägg me en söt tapet.



Såhär efteråt tycker ja den e lite FÖR söt.
Lite FÖR "Askungens-slott"
Men där sitter den ;P

HAHA å på tal om Askungen!
Ja fråga "Molly, har du tagit mitt läppglans?"
"Nääe, de va INTE jag!"
"Nähä.... Vem va de då?"



"Aah... Eeh... De va INTE ja!"

Annat sött o glittrigt har vi här :D
Köpte en "Bambi" på tradera, den va toksöt, men ja målaren vit, o samma me servettringen i guld den hade som krona ;D



Jag älskaren!



När ja satt där å pyssla, kom Leo me en request.
Han ville ha lego Spiderman, men mamma e fattig o får fixa själv..

Han va lite skeptisk, men glad när den va klar ;D



Tänk va lite nagellack o spritpenna kan göra!
Hahaha, men när man inte har pengar, e de ganska surt me fina saker...
Om man inte jobbar i en blomsteraffär me fina brudar.
Då kan de hända att man får ta hem nå som slokar eller inte räknas som "nytt" längre, o DETTA e vackert! *tycka*



Kolla bladet. En hel bukett me vita tulips o detta e på ett av alla blad *gilla*
(ja, asså, ja e inte färgblind, de e gula tulpaner me däri, men de VA en enkel vit från början) ;)

Men nu ni, nu vill kottsen ha mat, så ja tackar för ikväll!
Ha en UNDERBAR fortsatt vecka så hörs vi


X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^