onsdag 12 mars 2014

Nämen...

Nu gör ja ju sådär igen...
Tar en evighet å höra av mig, men trötthet styrde denna kropp *skylla på*

Fast idag har ja inte sovit..
Ja har fått en ny vän å hon kom förbi idag å prata skit på balkongen en timma på lunchen ;D
De va så jävla trevligt så ja bestämde mig för å bryta mig ur min självvalda koma å fråga vänner via fb om vi skulle luncha imorrn ;D

De ni, de trodde jante...
Haha, ja e alltid så rädd att ja ska ångra mig, bli trött eller bli spontansjuk varje gång ja bestämmer nå med nån, men de peka ja finger åt idag, å ja överlevde ;P

Sen kan de hända att resten av dan hände inte ett någe spännande mer, förutom att ja såg de två sista avsnitten av GLEE!

Grät som ett barn å gjorde över med flera näsdukar *hjärta, om ja vetat hur man gjorde* å nu äre kväll å ja e trött så ja kan spy!
Alltså på riktigt så trött så ja mår illa..
Hör busan prata i sömnen me xD

Den gullungen e så go så ja vill äta upp´na *mer hjärtan*

Leo me, såklart, men han e så liten å pinnig, så han blir väl mer som en förrätt ;D
Damn... vart ja hungrig bara för de :O

NEJ saja! NEJ!!!
Nu äre SOVA!!!

Najtinajt folks, hopas vi hörs imorrn ;)
Kan ja berätta hur min lunchdejt gick!

PUSS å KRAM, spöke hela dan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^