onsdag 21 mars 2012

unhappy!

Jäss!
Som statusen talar om, så e ja smått un-happy :/
Min son låna datorn i förrgår, trots dataförbudet jag gett honom som straff när han vart olydig :/
Så skulle han dölja sina spår o kom på att han loggat ut mig från min mail o...
Ja...
Försökte logga in mig igen xD

Han har inte mitt lösen!

Så jag har i två dagar inte haft åtkomst till min mejl!
JAG ÄR INTE GLAD!!!

Å när jag skickar att ja MÅSTE komma in på mejlen å knapprar in alla svar på deras frågor o lämnar lillkotts mail ist, så får ja te svar att de kan te upp te ett dygn att återställa, OM de beslutar att jag är jag!

*SUCK*

så va ja inne idag för o se men NEJ!
Inget svar ännu...
Så i ett desperat försök att komma in, försökte jag igen, men de gick icke å ja e SÅ olycklig!
Sen på tal om sånt som skiter sig, har min telefon skitit sig!
Tror de beror på såna uppdateringar å grejer som jag inte förstår, så ja gör ett sista ryck här o ser va som händer när ja pluggar in den i datorn o sen ska den säljas!
Jäss, o fram te dess, har jag en telefon med den superba funktionen att jag kan ringa ifrån den, o svara i telefon!
Thats it!

Jag kan alltså inte blogga ifrån den, o inte wordfeuda å inte FEJSBOOKA!!!
Kanske man inser att de finns annat här i livet!
Som att man faktist HAR en stationär dator ståendes i teverummet xD hahaha *skoja*
Idag är de faktist sjukt skönt ute.



Sol, friska vindar (inte som igår när de va iskall storm) blomster i förbipasserande gräsmattor *love*
Så näe, nu ska ja sluta gnälla ;)
Ja ska fixa hel min telefon, fixa annonser o fixa lite i köket, innan ja går ut o tar världen me storm :D

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^