söndag 23 oktober 2011

presentkort o klappar

Hallå!

Ja kom precis från Ica maxi!
Ja köpte INTE nån blomma idag! *stolt*
Inte ens på "nästan-döda-blommor-bordet"

Sen om de beror på att alla blommorna redan hade dött, eller om ja har bra karaktär, de e ju en annan femma (A)



Jahahaa ni, så duktig e ja! ^^
Men ja köpte istället två "fotpallar" me förvarings-möjlighet (typ, slå två flugor i en smäll, sitt bekvämt eller lägg fötterna påren, OCH *tadaa* stoppa SAKER iren) ;D

Snygga, å så vare "super-rea" *like*
(bilder kommer när ja tatt nån) ;)

De har vart folk här under dan.
Ett par hämtade den vita shabby chic byrån, ett par hämtade två små stolar till barn (att ha i lekstugan, fick ja höra) en man kom å lämnade två påsar me tapetrullar, o han fick en matta av mig haha o ett par kom o hämtade barntäcket jag sytt, åt deras dotter (o förmodligen barnbarn) ;)
Kul att saker kommer te nytta, kul att de blir mer yta här (WOW, kanske vi får plats me granen i december!!!) o ...
Ja, kul o kunna köpa nytt, för de finns plats xD hahaha

Sen for Henrik hem från Stockholm idag, så han tittade in (efter en repa på Marieberg) o sa hej, gav en kram, o... en PRESENT!!! *vevar me ögonbrynen*

Jo, de e sant!
Mannen som avskyr shopping, klev in på lagerhaus o köpte ett presentkort *GILLA ALOT*
Så ja kasta mig på moben o smsa min Ullstrump, som ju nyss skaffat körkort o bad att vi skulle åka dit *glad*

Men hon svarade inte *FETINGSUCK*

En annan dag då ;)
Förutom "bytardag" i mitt hem, en kramgo Henke o mina barn å ja, kom oxå Angeschka över me sina små *love*




De va länge sen vi bara mös o prata strunt.
Ja babbla väl som vanligt mest, men hon han slänga in ett ord här o där..
Sen insåg vi bägge att båda börjat spela w.f....

Då prata vi inget mer, utan spela mot varandra.

Ja kanske e en jävel på o tala, men hon vinner nog spelet i mest/längst/värdast ord xD haha

.... P.A.U.S ....

Här satt ja i telen me U.
Hon hade inte sett mitt sms förrns senare, så vi tar Lagerhaus imorrn ist ;D
Ja ska köpa fina pappersrullar o fina paketsnören (såg att mitt lager börja tunnas ut) o kanske nå fint te hemmet *LOVE*





Ja fullkomligt ÄLSKAR presenter o paket.
Ja blir som en stjärnögd unge på julaftons morgon!
Växer de nånsin bort?

Eller e de "ha-galningen" i mig som frodas?
Mycket vill ha mer-personen?
Ja vet inte, men ja VET att ja blir lycklig över gåvor ^^

Å blommor...
Å presentkort ;D haha

Nu e kanske inte klockan så himla mkt, men ja e trött.
Imorrn blire jobba o sen Marieberg (ja, som ja nyss skrivit liksom) xD
Efter de, ska mina kottar bort, te olika ställen o sova över, för ja åker te min mamma o slaggar (ihop me my sister ^^) bara några timmar, för in tha middle of the night åker vi te ULLARED!!! *jublar* Herregud så mkt julklappar de ska införskaffas haha.

Så NU, damer å herrar, blire sängen för mig.
Önskar er alla där ute en god natt, o sov så gott (o till alla er ja inte tycker om.... Sov bara)

X O X O




5 kommentarer:

  1. Hej Raring, det där med att va galen i paket o presenter har du nog fått efter mej ,o nej dej växer inte bort...i alla fall har det inte gjort det på mej.Sen tror jag folk Ljuger när dom säjer att dom inte ALLS bryr sej om paket o presenter ,det skall vara så när man är vuxen , å då blir jag aldrig det för jag ÄLASAR det o kommer nog alltid att göra det.Puss på dej ,ses ju snart

    SvaraRadera
  2. Hejhej, lämnar ett litet spår efter mig som varit hos dig idag och lämnat lampan :)

    Kram Pernilla.

    SvaraRadera
  3. Oj vilken dag du har haft! Jag älskar åxå presenter! :)
    Här finner du en beskrivning på "bokvikningen", som jag hittat på nätet. http://vintageudfordring.blogspot.com/2011/01/udfordring-16.html
    Det tar aaaaldeles för mycket plats här för att jag ska kunna skriva hur jag gjort, och beskrivningen på Vintagesidan är bra! Lycka till! :)
    Mvh Annica H

    SvaraRadera
  4. Man kan justera kabeln så den blir rakt och hänger hur man vill.. Har du testat det??

    SvaraRadera
  5. Härligt med presenter, gillar sånt också skarpt.
    Härligt med pallar och förvaring, det behövs med sådana små kottar i huset.
    Vilka söta skridskor du har där, har du gjord de själva? de är ju ursöta.
    Ha en skön kväll vännen.
    Kram på dig.
    Gerda

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^