måndag 30 augusti 2010

målarfärg o julklappar

Hallå... ville bara säga godnatt :)
O tala om att ja e klar me nästan alla mina julklappar ^^

Gjorde klart Davids ena idag :D
Vart massa jobb, fast jag köpte "grunden" via miljögården o bara gjorde ytan
(kan inte beskriva för mkt, för ja vet inte om han tänkte hoppa in o läsa)

Har slipat nya skänken, grundat två ggr o målat yta ikväll.
E toktrött o har ont i kroppen, för musan har kommit på att man kan kliva upp mitt i natten o se om de händer nå spännande i nån annans rum.
Då e man inte så pigg :S

O för första gången i sitt tvååriga liv, vaknade hon runt sex.
SEX!

Omänsklig tid att vakna på tycker jag, så ja pula ner henne i min säng o väste "sov!"

Hon bajsade på sig ist, så mycket att den jävla byxblöjan som skulle vara så bra rasade ner o hängde runt fotknölarna på henne innan jag märkte nå.

De blev te o skrubba Molly i karet o köra pyjamasbyxan i vanish...
Vanish tar inte bort bajsfläckar, det gör dem bara gråa just på fläcken.

Jaja, hellre gråfläckiga än brunfläckiga (skriver jag o rynkar på näsan)

Hon fick ett vykort från sitt nya dagis idag :D
Vi ska dit på måndag o ja e så fruktansvärt lycklig för både hennes o min skull *KÄRLEK*
Men nu tror jag visst jag hör Davidgoset i trappen :)
Ska skriva natta här då o krypa ner i sängen hos honom.
Sov så gott folks

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^