onsdag 28 juli 2010

Flytten...

God förmiddag :)

Idag är det onsdag o idag kommer Davids föräldrar hit.
Det känns ganska kul, men nervöst.
Igår va de tokjobbigt...
Bara för jag insåg att jag SKULLE flytta...

Nu!

Har haft ont i magen i flera dagar o gråtit en skvätt för mig själv lite då o då.
Känns jobbigt o säga hejdå men jag biter ihop o känner efter när jag är själv.

David tröstar när han märker att jag är nere o han har donat så sjukt mkt här för att vi ska bli klara *kärlek*
När de kommer får de komma in o se på röran ett par timmar, sen ska vi te sköllersta te mina föräldrar o käka middag, sen bär det hem för att lägga barn o imorgon, gott folk, då ska det bäras möbler XD

Vi börjar vid nio o åker senast fem.
Båten går kl 21 o vi e i Visby kl 00 (ca)
Ska sova hos Davids föräldrar o flyttar in på fredag morgon :D



Det känns spännande som fan just nu.

För häromdan kändes de bara läskigt o creepy, men nu e de roligt igen *pustar ut*
Allt e packat, vill ja skriva, men musan har fått mer paket plus de lilla de har kvar o leka me, alla hinkar o spadar (o alla dessa BOLLAR!) plus lite smått i badrummet som man använder dagligen...

Jo.. Så de finns en del.
Men nu ska vi ta på oss lite smått o gå över te Mathilda :)
Hon vill bjuda på fika i solen innan jag försvinner (foreeeeevvvah!!!)
o ja e inte sen o tacka ja, för sol e bristvara för mig just nu.

Sen David kom har vi hunnit me otaliga resor te IKEA o marieberg, Sköllersta-trippar o LIDL (haha) lr så har vi vart inne o packat klart halvfulla kartonger o fyllt nya...
Men idag blire sola, iaf en liten skvätt :)

Ska klä Molly nu o dra på mig ett par shorts för o sen glida ut i de sköna ;)
Hoppas alla ni där ute har en underbar sommarhelg o att vi ses igen när jag flyttat in ^^
Ta hand om er

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^