tisdag 6 april 2010

Hmm, bakade idag, men jag tog Johannas allergimjöl (gluten?) o de satt inte ihop för fem öre :S
Så ja skippar att spara dem te Leos kalas, vi tar dem te sandlådan ist :D
För medans jag hämtade saft o kakor va lillkott me musan på andra gården me Emanuel :D
Molly hörde ordet "kaka" o kom rusande som en gasell... (som en smått rund gasell)
Korva över räcket te sandlådan, samtidigt som hon gallskriker "GUNGA, GUNGA"
men... en hink... e de våran? jag får låna?
Titta! Spännande!
Leo... De står Leo på spaden... Haha, japp, den va våran ;)
*gräva gräva gräva*
Baka baka liten kaka... Men mamma, var e kakan då?
Yes, kaka o saft vart de, samtidigt som de vart gunga o klättra :)
Sen kom de massa kyla, massa snor, så vi gick in ist!

Men nu e de kväll.
Iaf för kottsen, de sover redan

Så nu, kära vänner, ska jag lägga mig i ett bad!
O efter de blire sängen me min bok.. Natta folks


X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^